Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger

Sjov og Spil

CVR-nr. 33668465

Mosevej 22

6760 Ribe
Mail: info@happygames.dk

Tlf.: 60914066

 

Betaling

For at handle i Sjov & Spil´s Internetbutik skal du være fyldt 18 år.

Følgende kreditkort kan anvendes: Dankort,  VISA Dankort, og Mastercard.

Ved brug af kreditkort online, bærer Sjov & Spil ansvaret for transaktionen.

Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

 

Sjov & Spil krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol.

Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

 

Betaling uden kredit kort sker ved overførelse til Andelskassen 5971 8058973

Vi sender en ordrebekræftelse med beløbet, som skal overføres før vi sender.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

Offenlige instutitioner kan bruge deres EAN nummer.

 

Fragt

Leveringsbetingelser

Leveringstiden er normalt inden for 1-2 hverdage, fra du har sendt din bestilling.

 

Priser

Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Du kan vælge mellem levering med PostNord , med omdeling fra 48,- og levering uden omdeling fra 35,-.

Derudover kan du frit afhente varen hos Sjov og Spil i Ribe.

Køber du for mere end 599,- betaler vi fragten.

 

30 dages returret

Som forbruger har du ifølge loven 14 dages fortrydelsesret – vi hos Sjov og Spil tilbyder dig dog ud over de lovpligtige 14 dages fortrydelsesret

at returnere varer i helt op til 30 dage efter du har modtaget varen.

Ønsker du at returnere varen efter de 14 første 14 dage forudsætter det dog, at varen er ubrugt og sendes tilbage i original emballage. 

Den udvidede 30 dages returret gælder ikke for varer til udklædning for minigolfbaner samt for udlejning af minigolfbaner.

 

14 dages fortrydelsesret 

Som forbruger har du naturligvis stadig 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.

Du kan sende en mail til info@happygames.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb,

har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter,

hvis der opstår en skade under transporten.

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes.

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer,

kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Sjov & Spil

Mosevej 22

6760 Ribe

Att: returvare  
 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Husk at skrive navn, adresse og ordrenummer samt hvilken vare du ønsker at returnere.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi anbefaler, at du reklamerer over transportskader med det samme, da det også letter din bevisbyrde for, at skaden ikke er sket efter levering.  

 

Varen sendes til:

Sjov & Spil

Mosevej 22

6760 Ribe

info@happygames.dk

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet

Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer

og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Særligt for erhvervsdrivende:

Erhvervsdrivende har pligt til at undersøge varen straks efter modtagelse. Reklameres der ikke straks over en beskadiget vare, mistes retten til erstatning.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Sjov og Spil og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.

Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på happygames.dk er Sjov og Spil

 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.

Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Du kan skrive til os på: info@happygames.dk 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@happygames.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08.11.2018

 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Sjov & Spil

Mosevej 22

6760 Ribe

info@happygames.dk
 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)